U okviru izložbenog prostora Turističke organizacije Vojvodine, u hali 1 Novosadskog sajma, na ovogodišnjem 88. Poljoprivrednom sajmu, održana je ekskluzivna promocija kampanje pod nazivom ,,Vojvođanski ručak“, koja se sprovodi u saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu i turizam i Privrednom komorom Vojvodine.
Kampanja ,,Vojvođanski ručak“, koja predstavlja opsežno istraživanje Turističke organizacije Vojvodine i partnera, realizuje se u cilju brendiranja gastronomske ponude Vojvodine i povećavanja vidljivosti autentičnih gastronomskih proizvoda na širem regionalnom tržištu. Gastro vodič, tačnije kuvar, obuhvata deo istraživanja Turističke organizacije Vojvodine koje podrazumeva najbolje što Vojvodina nudi, kroz recepte i lokalitete.
Danas je upriličena i konferencija za medije uoči same prezentacije na kojoj su se, tim povodom, obratili pokrajinski sekretar za privredu i turizam, dr Nenad Ivanišević, direktor Turističke organizacije Vojvodine, dr Nataša Pavlović, kao jedan od nosilaca kampanje, i sekretar Udruženja usluga Privredne komore Vojvodine, Branislav Mamić.
Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam i Turistička organizacija Vojvodine, upućeni su jedni na druge, te se iz intenzivne saradnje rađaju i zajednički projekti i kampanje, poput današnjeg ,,Vojvođanskog ručka“, gde, prema rečima pokrajinskog sekretara Ivaniševića, postoji prostor za zajedničke aktivnosti i u pogledu projekta ,,Najbolje iz Vojvodine“.
,,Danas počinjemo novo poglavlje. Vojvođanski ručak, sam po sebi, je narodni brend, koji ima gotovo kultni status među stanovnicima Vojvodine, koji ćemo zasigurno da razvijamo i širimo po celom svetu. Cilj učešća u kampanji jeste generisanje novih radnih mesta, da restorani što bolje rade, a ideja je da svi zajedno početkom naredne godine izađemo sa svim što Vojvodina ima na svetskoj izložbi u Dubaiju, tačnije u drugoj nedelji januara“, rekao je Ivanišević, dodavši da je potrebno predstaviti i ljude koji se bave turizmom, jer se ,,borba za svakog gosta vodi na svakom ćošku“.
,,Vojvodina je raj za hedoniste, te smo se iz tog razloga svi potrudili da svako da svoj doprinos, sa aspekta privrede i promocije. Nadam se da će svi oni koji su se ovde našli i koji će se tek naći, prepoznati svoj interes. Kroz segment gastronomije želimo da prikažemo hranu i ugostiteljski sektor, ali i sve što jedna regija ima da ponudi“, rekla je direktor TOV-a dr Pavlović.
Prema rečima Branislava Mamića, Komora je veoma angažovana na ovogodišnjem Poljoprivrednom sajmu, te da se u okviru ove kampanje akcenat stavlja na primarne poljoprivredne proizvođače, vinare, pivare, i tu se ne završava, već kampanja sa sobom povlači mnogo drugih stvari. Mamić je najavio konferenciju koja se održava 27. septembra na dan obeležavanja Svetskog dana turizma, u PKV-u, sa posebnim osvrtom na treći panel, koji će biti posvećen gastronomiji.
Na štandu Turističke organizacije Vojvodine, predstavljena je sama kampanja, u okviru koje je promovisan i kuvar ,,Vojvođanski ručak“, a kroz njega i gastronomske osobenosti AP Vojvodine.
Najavljen je i veb sajt posvećen kampanji ,,Vojvođanski ručak“, koji će uskoro biti dostupan javnosti, a u okviru kog će se naći i svi restorani koji pripremaju tipične vojvođanske specijalitete i tradicionalnu hranu ovog područja.